اعلام تاریخ ثبت نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه علم و فرهنگ

ثبت نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه علم و فرهنگ در دو مرحله غیرحضوری و حضوری انجام خواهد شد.

اعلام تاریخ ثبت نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه علم و فرهنگ کد خبر: 678976 | ۱۴۰۳/۰۷/۲۲ ۱۹:۳۵:۱۰ اعتمادآنلاین |

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ گفت: ثبت نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی دانشگاه علم و فرهنگ در دو مرحله غیرحضوری و حضوری انجام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مجید نجارزاده هنجنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ با بیان اینکه ثبت نام غیرحضوری (الکترونیکی) از روز دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ در سامانه جامع آموزشی دانشگاه (گلستان) شروع خواهد شد، بیا داشت: این مرحله شامل ثبت اطلاعات سجلی و آموزشی، بارگذاری مدارک، علاقه‌یابی علمی، فرهنگی و هنری پذیرفته‌شدگان و تکمیل پرسشنامه سلامت است. پذیرفته‌شدگان پس از اتمام این مرحله از ثبت‌نام، بر اساس نوبت اختصاصی که به آنها ابلاغ می‌شود، در روز و ساعت مقرر به دانشگاه مراجعه می‌کنند تا مرحله ثبت‌نام حضوری خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: مرحله ثبت نام حضوری نو ورودی‌ها از روز شنبه ۲۸ مهرماه در محل دانشگاه علم و فرهنگ انجام می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ درباره پذیرش و تعداد رشته‌های تحصیلی مقطع کارشناسی در دانشگاه علم و فرهنگ تصریح کرد: بر اساس مجوزهای صادره از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه علم و فرهنگ در حال حاضر در ۳۳ رشته کارشناسی پیوسته، از طریق آزمون سراسری و با اعلام پذیرفته‌شدگان از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرش دانشجو دارد.

نجارزاده هنجنی ادامه داد: در حال حاضر گروه‌های آموزشی این رشته‌ها در قالب ۶ دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده هنر و معماری، دانشکده علوم انسانی، دانشکده علوم و فناوری‌های نوین زیستی، دانشکده حقوق و دانشکده گردشگری به ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی به دانشجویان می‌پردازند.

وی درخصوص زمان شروع کلاس‌های دانشجویان نو ورود مقطع کارشناسی پیوسته این دانشگاه گفت: تمام کلاس‌های دانشجویان نو ورود مقطع کارشناسی پیوسته از روز شنبه ۵ آبان ماه، طبق برنامه‌ای که پس از ثبت نام در اختیار هر دانشجو قرار داده می‌شود، آغاز خواهد شد و با توجه به این‌که نتایج نهایی کنکور سراسری در ۲۰ مهرماه اعلام شد و شروع کلاس‌های دانشجویان نو ورود از ابتدای مهر ماه ممکن نبود، تمهیدات لازم برای تکمیل تعداد جلسات کلاسی هر درس در طول نیم‌سال تحصیلی اندیشیده شده و اجرا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *