بازار داغ منونویسی؛ میلیونی پول بده برایت منو بنویسم

بازار مدرسان منو نویسی هم که آگهی‌های تبلیغاتی‌شان در فضای مجازی و محیط‌های عمومی بسیار دیده می‌شود با دریافت شهریه‌های 5تا 50میلیون تومانی حسابی داغ و تنوری ا‌ست.

بازار داغ منونویسی؛ میلیونی پول بده برایت منو بنویسم کد خبر: 680773 | ۱۴۰۳/۰۸/۰۲ ۱۰:۰۰:۱۶ اعتمادآنلاین |

بازار مدرسان منو نویسی هم که آگهی‌های تبلیغاتی‌شان در فضای مجازی و محیط‌های عمومی بسیار دیده می‌شود با دریافت شهریه‌های 5تا 50میلیون تومانی حسابی داغ و تنوری ا‌ست. برخی از آنها که تخصص و تجربه در چنته دارند عبارات تبلیغاتی‌شان به واقعیت نزدیک‌تر است: «منو نویسی بر مبنای محصولات شناسنامه‌دار و صحت‌سنجی شده.»

به گزارش همشهری، در مقابل‌شان، مدرسان دیگری صف کشیده‌اند با چنین عبارات تبلیغاتی‌ای: «مهندس منوهای لاکچری کافه و رستوران شو»، «آموزش منو‌نویسی به شرط مشتری» یا «آموزش منو نویسی به سبک ویکتوریایی، استوایی، عاشقانه و فانتزی ویژه کافه، کافه‌ون و کافه‌کتاب». محمود، علاوه بر سال‌های دم‌آوری و رست انواع قهوه، کاپینگ و میکسولوژی و البته گذراندن دوره‌های آموزشی از باریستایی تا بارتندری و آشپزی فینگرفودهای رستورانی و پارتی، مدرک منو نویسی بین‌المللی خود را نیز به‌تازگی قاب گرفته است: «شغل و تخصص تقریبا نوپایی است. اگر بخواهیم حرفه‌ای آن را دنبال کنیم شاید کمی گران تمام شود، ولی بعدش که زرنگی کنیم و به‌کار بیفتیم با نوشتن هر منو چندین برابر آن هزینه‌های گران که صرف کرده‌ایم، جبران می‌شود؛ مثلا منوهایی می‌نویسیم هر کدام با چندین و چند ده میلیون تومان.»‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *